سعی میکنم به خودم سخت نگیرم، آنقدری که میشود آرام و خوش باشم. این شیوهی انتقام گرفتنم از روزگار و عالم و آدم است.
ما را در سایت ب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 19:54